Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

21 Julai 2009

Dapat Sudah Yang Di Tunggu...

Seawal 10.24 pagi..(da kira siang dh...) hp berbunyi menandakan ada msj yg masuk... Setelah diteliti, rupanya dari cik wana. Mesej berbunyi "Ok, da smpi da surat knvo"...huhu... cm ne ni..aku tk dpt lagi.. Dengan sabar, terus menunggu, smpaikan mak kata aku seperti menunggu surat cinta yg tk smpai2... (mane la main surat2 lagi skrg nie..hehe) Tepat jam 11.30 pagi, kedengaran deruman enjin moto berhenti dihadapan rumah... Aku terus ke pintu untuk menjengah..hehe.. surat konvo da sampai... Alhmdulillah... lega...tk de la lagi kerisauan yg dibuat oleh KJ katanya nama aku mgkin tercicir... Semua bayaran utk konvo berjumlah RM80 tunai..mula2 tu ingt nk bayar lewat skit, tp ptg td terajin la plak nk ke bandar kerana ada urusan lain, so bayar skali..Sattle sudah..hehe..Alhamdulillah sekali lagi...
gambar pinjaman dr blog KJ..hehe...jangan mara KJ...

Secara ringkasnya jadual penuh utk konvo aku adalah seperti berikut:
Ambil jubah: 8.8.09 (1-5pm) ,11 & 14 Ogos 2009
Raptai: 14 ogos 2009 (8.00 pagi)
Majlis Konvo: 17.8.09 petang (sesi 5)

so bersiap2 untuk konvo nnti...akhirnya penantian 4 tahun berakhir... syukur Alhamdulillah.,...
Aku akan berada di utm 13hb ptg - 18hb.. Pada kawan2 kelab penyayang utm yang akan bergraduan, jom makan ramai2 jumaat malam dengan junior2...ada ape2 suggestion tempat? contect aku direct ASAP k... =) (bab2 makan, cik as la paling laju..bak kata wana, "as nie asal boleh jer"...hehe..memang boleh jer cik wana...)

p/s: pada kawan2 kelab penyayang dan classmate smua yang akan sama2 bergraduan untuk konvokesyen ke-43 nie, selamat berkonvo..tahniah2.... =)

4 comments:

SMKRP.klang berkata...

aku je tak dapat lagik.huh!

Puan As berkata...

tkpe2...sabar..arini @ esok sure ko dapat....

Unknown berkata...

hahahah....hbis la sape yg x dpt lg tu huhuu..
p/s: patut mcm kenal gmbar tu hahahha

Puan As berkata...

tk baik la kj berkata begitu..haha..mentang2 la ko antara yg dapat awal..ceh.. insyaAllah aku dtg konvo ko, ehsan, leo n khalid... sama tarikh kn? jumaat malam jom makan2....

Blog Widget by LinkWithin