Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

20 Oktober 2009

As @ Asmah..Apakah?

As..Asmah...As...Asmah...Mana satu yer??? Ish... keliru...Terasa agak pelik apabila kebiasaannya, panggilan di rumah adalah asmah manakala as @ cik as adalah panggilan bagi kawan-kawan di utm @ mereka-mereka yang selain dari ahli keluarga tersayang... Tapi apabila panggilan as digunapakai oleh ahli keluarga, terasa seakan sesuatu yang aneh sekali...hehe... masakan tidak, anak2 sedara juga telah disogokkan oleh abang-abang untuk memanggilku dengan panggilan cik semah... mustahil sungguh untuk dipanggil dengan panggilan cik As...


Ayah: as, ambilkan ayah air as...
Aku: Ish, ape mimpi ayah pnggil aku as nie...
Ayah lagi: as, makan as...
Aku: huhu, pelik beno bunyinya...
Ayah: as...bla..bla..bla..
Aku: Aduh, jangan panggil aku dengan panggilan itu..oh!!..tidak!!!...


Gara-gara tetamu yang berkunjung membawa hajat ke rumah dan memanggil aku dengan panggilan as...ayah turut mengajuk dengan panggilan itu.. argh!!...tidak!!..ayah, jangan panggil aku dengan panggilan itu...biarkanlah panggilan biasa digunapakai... kerana itu lebih sesuai dan mesra ku rasakan pada dasanya untuk seluruh ahli keluarga tersayang...

panggil aku dari kacamata yang biasa kalian gunakan....


p/s: kadangkala kita akan merasa pelik jika orang yang memanggil kita dengan satu panggilan tetap tetapi secara tiba-tiba merubah panggilan yang kebiasaannya digunapakai kepada satu panggilan yang lain...terasa sangat2 janggal dan kurang enak bunyinya..hehe.. panggil aku dengan panggilan yang selalu kalian gunakan please!!... =)



2 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

Hehehe~

Cik As~

Kih3~

Hajat apa tu kak?

Ihiks~

=]

Kalau haajt sudah rapi, sila sampaikan khabar gembira buatku kak~

^__^


P/S: Boleh saja kak~
Silakan dipinjam~

Puan As berkata...

hehe..hajat2 la dik...
insyaAllah... andai khabar gembira akan ku sampaikan padamu...
juga pd seisi alam semuanya... =)

sedang menyusun rapi hajat2 itu...hehe.. pohon doa dr semua...

tq kerana memberi izin pinjaman kata2 itu..=)

Blog Widget by LinkWithin