Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

28 April 2009

Ayam Penyet...

Pagi nie aku cam blur2 ape yg aku nk study... Mana tk nyer..subjek inovasi yg diajar cuma beberapa slide jer & bila di buat nota ringkasan cuma ada 6 muka surat / 3 helai je yg aku perlu tumpukan n hafal(perkara paling aku malas nk buat)... sepanjang 1 sem ambil subjek nie,3/4 klas adalah pembentangan berbentuk tayangan video lakonan ahli kumpulan. so datang klas tgk video..tu jela.. huhu.,...layan jela.. dr pagi smpai t/hr, study dpn komp..pasang lagu... tu la style aku (jangan diikut..tk betol cara nie...) disebabkan nie paper ke-2 last, so mmg sangat malas nk study... macam lambat beno nk tunggu pukul 2ptg utk gerak ke MSI n mula menjawab exm jam 2.30 ptg...huhu... abis exm spatutnya jam 4 tp dek kerana da siap awal n da tk tau ape nk dibuat, aku kelua awal lbh kurang 3.40ptg.. tawakkal jela...balik trus mengisi kekosongan perut yg da merayu2 untuk diisi.. malam aku plan tk nk makan sbb ptg dh makan...tp ntah mimpi ape rakan2 ajak makan di luar... Nasi Ayam Penyet... huh...baik2 prot aku masih kenyang, tetiba jadi lapar...dan dek kerana tidak mahu menghampakan harapan rakan2, aku ikut sama klua makan... kedai yg sama... masuk kali nie da 3kali aku ke kedai yang sama... tp kali nie aku gagal menghabiskan dengan sempurna makanan tu..mybe sbb ptg aku da makan n da 3 kali makan di situ.. so da bosan kot..haha...tp bagi yang baru 1st time makan, masing2 agak pelik sbb tk pnah jumpa makanan nie... sape2 nk try blh la datang kedai tu kat area2 blakang mama chock papa grill...nyum2...

pada yang blm penah tengok rupa nasi ayam penyet tu...nie la rupanya....hehe..simple tp sedap...
* gambar dr internet, bukan dari kedai makan yang dimaksudkan.. =)

5 comments:

rul ehsan :) berkata...

haha..gambar tuh cam sedap...tp bila dah makan lagi sedap kan...betol x cik as...hahah

Puan As berkata...

Yup..btol3x... kalo tk caya cuba la...hehe

rul ehsan :) berkata...

dah slalu cuba dah..muak jadinya...hahahha

insan tersisih :) berkata...

ader tmpt yg lg best jual nsi aym penyek ni..

kt area greng pisang kt pasar.

Puan As berkata...

owh yer? kt situ ok gak ker? harga? hem..mgkin blh dipertimbangkan utk pi makan di sana pula sbb saya sangat suka & kuat makan sekarang..hehehe =)

Blog Widget by LinkWithin