Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

29 April 2009

Part 1: Me love All of You..=)

Huhu..tk sangka aku da nk abis study kt utm.. sayangnya nk tinggalkan UTM... 4 tahun da cukup banyak kenangan yg aku lalui... dengan kawan2 kelas..dengan kawan2 kelab..dengan lecturer n ramai lg... tetiba plak rasa nk menceritakan tntang smua org yg aku kenal dalam klab..hehe
Tak tau dr mana aku nk start... ermmm....ok dr member2 yg akan sama2 grad dengan aku..
1. Khairul Anwar Johari @ KJ:
  • First time jumpa dia masa BBQ klab buat kt ladang SPH tahun 2006
  • Sangat tinggi..(aku anggarkan dlm 178cm..ntah betol @ tk, tk tau la...)
  • Dulu aku kenal dia sbg seorang yg pndiam, tp skarang sangat banyak cakap...
  • Sangat suk budak2 dan suka ketawa... (ketawa jahat kata ayu)
  • best kawan dengan dia..
  • sape tk kenal dia sure akan kata dia sombong @ pendiam...kalo da kenal..layan..hehe

2. Siti Annisa Sabaruddin @ Nisa:
  • Comel dan cute...
  • baik hati
  • aku mula kenal masa KPIC 2006 kt KM Chalet, Kuala Linggi Melaka.
  • banyak advise aku bila aku kne buat keputusan yg rumit dalam klab...
  • agak pendiam n bg aku dia nie banyak gak simpan rahsia
  • sangat suka berterus terang tp dalam keadaan yang blh diterima
  • bakal menamatkan pengajian di UTM awal bulan 5 nie sama cam aku gak...
  • lain2 korang kne knal sndiri.,..nie hanyalah penceritaan secara kasar.. =)
3. Nurul Ehsan Ramli @ Ehsan:
(gambar: ehsan, kak as dan adik amir @ kg org asli kuala masai)
  • Agak pendiam dan pemalu juga orangnya... tp ngan kawan2 dia tk tau la pemalu gak ke tk...hehe
  • Macam sukar nk membuat keputusan sendiri bila dalam persimpangan
  • Dia panggil aku kak as..hehe (tua setahun je kalo tk silap, aku ngan dia..hehe..)
  • Nampak mcm banyak simpan rahsia. Tu yg aku nampak la...
  • Selalu mempamerkan muka risaunya...haha..kadang2 mempengaruhi aku utk turut sama jadi risau..hehe..
  • Sangat baik n mudah belajar ssuatu yang baru...
yang lain2 tu nnti aku smbung part 2 plak....hehe

25 comments:

Unknown berkata...

yeye aku rank no 1 huhu

Puan As berkata...

ceh.... tk de sape2 rank no satu...hehe... sape yg aku telintas nk tulis dulu aku tulis la...hehe

yanna yazed berkata...

as... smpi hati ko... mntg2 aku xgrad lg... awt part 1 ko 3org je?

p/s : aku tau kj mst org plg hepi. kuikuikui... adalh sbbnya...

rul ehsan :) berkata...

urmmm..mula2 baca entry nyer cam biasa jer..tp bila sampai yg no 3, ttba jer ak rasa terharu sesangat...wah,begitu cepat masa berlalu..rasa cam minggu lepas jer kami semua berkerjasama menjalankan aktiviti2 kelab...neway..thanks to al frend in da club especially kak as yg bnyk membantu ak sepanjang menyerta i kelab...huhu...

Puan As berkata...

yana: janganla sedih....nie mmg part khas utk org2 yg nk grad dlm klab.... t akan sampai juga part ko..mybe yg ke 5 @ 6..heheh... jangan sedih2..tunggu....

ehsan: tu la...memang sdih sangat2 nk tinggalkan kelab... banyak sangat kenangan yg tk dpt dilupakan...
Sama2..thanks juga pd ehsan yg sntiasa sabar ngan kerenah akak n dapat juga sama2 berjuang dlm klab nie...hehe...

rul ehsan :) berkata...

huhu...moga2 persahabatan kita sumer dalam kelab tidak berakhir dengan tamatnyer pengajian kita di utm nih...

Unknown berkata...

ko memang eh yanna....ni abg kj nak merajuk hahahha

yanna yazed berkata...

knp plk abg kj ni nk mrajuk?? tp btl kn... ko hepi kn... ko hepi t'lbh kn... kn kj kn.... huhu

as, smpi hati kamu... aggp jelh aku nk grad jgk. hoho... tls kt c2, grad 2010. hehe... as kijam...

ehsan, kamu jgn cdih2 ye. kamu kna gagah, prkasa, segak, tampan... krn, kamu akn b'krja xlme lg. org b'krja mnyak duit. lps tu, mreka kna cri awek. lps tu mreka kna kwin. klu x, mak kt rumah sdih. ank xkwin2 lg. ok ehsan... huhu...

rul ehsan :) berkata...

haha...sengal yanna....nak kawen cam ner...calon pon x de lagi...yanna, any suggestion...

Puan As berkata...

hahaha...ehsan kene berani...kenal ramai2 orang...jangan takut2.. junior2 klabpon banyak..pilih je mane nk...heheh...tp tk pe..t da keje insyaAllah jmpa yg sesuai..akak doakan...heheh=)

yanna yazed berkata...

alah ehsan ni... malu2 plk... kurgkn sbut prkataan sengal tu. hehe... nnt awek2 lari asyk kna sengal je. btl kta as tu... rmai je junior klb... spt... zira... eh, apsl aku sbut nme zira? sje je... ehsan... sje je... huhu...

Unknown berkata...

apsal part 1 nyer citer pendek...
part 2 n 3 panjang...ini satu ketidakadilan telah berlaku...aku telah di anaya

Puan As berkata...

KJ: hehe..jangan la begitu KJ... t masa2 lain aku cerita lg pasal ko..(macam blog ni blog ko plak..hehehe...jangan marah) banyak sangat nk cerita smpai tk tau nk mula yg mana..tu jd pendek tu...hehe..
part 1 abu baru nk starting so mcm tk banyak idea...masuk pasrt 2 & 3 tetiba banyak plak ideanya...heheh

yana: zira?? ehsan?? knp yana??kuik3...

~RoY @ AzRuL~ berkata...

ok la tu kak as citer pasal KJ gak even pendek (??)..yg si KJ ni, dlm blog dia lgsg tak citer psl sy, aper kes??? huh, nak majuk gak ah taknak gi mkn ngan KJ dah..huhu..
ehsan-zira??? apakah yg berlaku nih????? paparazzi tak dpt citer lg nih wey...hohoho

Puan As berkata...

akoo: haha..tu la, tk penah terbaca plak pasal kamu dlm blog KJ... pe ce KJ...haha (p/s KJ- lps nie tulis banyak2 pasal roy..nnti dia merajuk...hehe) roy merajuk??? akak langsung tk leh bayangkan sbb tk penah langsung nampak roy merajuk...gelak memanjang adalah..haha..

yanna yazed berkata...

as & roy : ehsan ?? zira ?? sape bwk cite ni?? aku pn xdpt brita hot ni... knp2??? ehsan... trgkn... aku xde kuarkn statement pape pn. apa2??? apa tlh t'jd? kuikuikui... (muka xb'slh)

kj : jgn asyk cite si ahboy tu je. cite jugk psl aku. mcm dlm blog as ni. tu yg aku suka blog as nih. huhu...

roy (ii) : jgn ngada2 nk mrjuk. huh... aku je leh majok dgn kj. yuyu pn xleh!!! huhu

rul ehsan :) berkata...

saper pulak bawak citer nih...plzzzzzzzzzzz....k...kalu per2 terjadi antara balak zira ak x tau k...saper yg bawak citer nih sila jawab...tok makluman sumer..i already belong to someone....so..jgn gngu haku...haha...nanti kena sepak ak x tau..

insan tersisih :) berkata...

aku xpuas ati ni.
naper cter psl aku xder..

Puan As berkata...

hahaha... bgtau la name...nnti aku ceritakan pasal kamu..tk nk bgtau nama cam mana nk ceritakan..hehe =)

yanna yazed berkata...

btl2... aku stuju dgn as... sapekh gerangannya kamu ini insan t'sish??

wah, ehan sudh b'punya? aritu kemain ckp xde awek. poyo sungguh... konon nk jg market lh tu. hehe...

rul ehsan :) berkata...

biasa lah cik yanna woi...insan tesisih tuh adlh kolid..kalu ak x salah la...daripada ayat nyer ak bleh agak...

yanna yazed berkata...

kalid? ala ciannya... kalid, ko toksah risau... as mmg nk taruk psl ko. dia dh mentioned kt aku aritu. tp aku pksa2 as taruk psl aku dl. haha... tu aku msk dl...

so, fyi, as syg aku lbh. hehe...

Unknown berkata...

cnfirm kolid insan tersisih tu hahah

Puan As berkata...

owh yer?....hem, k khalid, t aku ceritakan pasal kamu pula yer.... azam, radzi, lee n afiq pon blm tulis lagi..huhu...

da nk abis sem...tkut tk sempat nk buat sbb lps nie da balik umah, tk de masa.... kt umah tk de intrnet,,,huhu

yanna yazed berkata...

xpe as... diorg xksh pn... ko wt thn dpn pn diorg xksh... hehe... nme aku dh ada. aku dh cukp hepi dh. hehe...

Blog Widget by LinkWithin