Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

29 April 2009

Part 2: Me love All of You..=)

Kalo sblm nie aku da citekan pasal KJ, Nisa dan Ehsan...nie aku sambung pasal org lain plak... Actualy ramai yg aku knal dalam klab yg nk grad, tp aku just tke sape2 yang aku rasa nk letak jer...hehe... bukan bermakna sape2 yang aku tk masukkan tu aku tk ingat n diorang terletak dalam senarai terbawah...

(sambungan part 1)

4. Zatul Tazilah Mohd Nor @ Atul:
  • Kategori cun dan sweet.hehe
  • Aku mula kenal dia rasanya awal tahun lepas...(tk ingat la bulan brape)
  • Ntah macam mana aku jadi rapat dengan dia pon aku tk tau... rasanya start dia jd exco dalam klab n aku slalu anta dia balik kolej 9 bila ada meting MT malam... lps tu kami slalu kua makan same bila masing2 boring n mula jadi rapat...
  • Exco teknikal dan multimedia klab tahun 2008... (Aku sangat berpuashati dengan keje dia sbb slalu update web klab....)
  • dia slalu gak tmankan aku g mane2 pasal klab (termasuk nek moto sama2 sampai umah barkat kt stulang..hehe)
  • Baik orangnya n sangat sempoi...(kadang g memane pon hanya memakai selipar sahaja...hehe..sabo jelah...)
  • pape pon dia tetap best n kami slalu share ape2 same2..hehe (jangan cuba korek rahsia aku dr dia...tk kn dapat punyer)
  • Pape pon dia tetap best n salah sorang kawan aku yg baik...=)
*Gambar 1: Atul (kiri) & cik As (kanan)

5. Zawanah Mohd Jani @ Wana:
  • Cute n manis orangnya...
  • Macam nisa gak..aku mula kenal dia masa CCIC kelab tahun 2006 kt kuala linggi melaka..
  • masa tu tk brp rapat sangat coz mybe baru kenal...
  • nampak agak cerewet tp ok jer sbnanya....
  • Ramai yg kata kt aku dia nie garang...ada la skit tp bg aku kalo da knal rapat ok je n tk de masalah...
  • Banyak cakap gak dia nie tp kadang2 layan jer.. (sebab aku pon jenis banyak cakap...heheh jangan marah wana...)
  • Pape pon dia ttp best kalo da kenal ngan dia...
6. Nurul Ashikin Samsudin @ Ikin:
  • Ikin nie sangat manis & cute bagi aku...
  • Ramai yg minat kt dia tp sayangnya ipin yg berjaya takel..hehe (tahniah ipin)
  • Bakal melangsungkan perkahwinannya 24 Mei nie...(insyaAllah kalo tk de aral aku pegi..hehe)
  • Sejuk je mata tgk dia ni sbb dia sangat cool...
  • mula2 dulu tu terpikir gak ok ke tk dia nie sbb nampak mcm agak pendiam n sombong jer, tp bila da kenal, kecoh juga upanya...
  • Exco perhubungan dan alumni klab tahun 2008..aku sangat berpuas hati gak dengan keje dia spanjang dia dalam exco kelab sbb slalu bekerja keras utk update data keahlian n bg info2 pasal pgrm dalam yahoo group klb.,...
  • Aku suka tgk dia senyum sebb comel...hehe
  • Kalo nk kenal kena mintak izin ipin dulu..hehe..tak gitu ikin?? =)
*gambar 2: sebelah kanan tu wana, kiri plak ikin...

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin