Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

30 April 2009

Part 3: Me love All of You.. (my junior) =)

Aku tk abis lg nk cerita pasal merek2 dalam klab penyayang utm yg nk grad sma dg aku tp oleh kerana yanna mengatakan aku kejam so aku terpaksa la skip dulu n menceritakan pasal dia pulak...so kt bawah nie aku ceritakan plak tentang junio2 yang masih berada dalam kelab yang aku sanagt2 hargai..hehe...bermula dengan.....??

1. Nurul Eliyana bte Mohd Yazed @ Yana
  • Actually dulu aku tk kenal pon siapa yana nie...
  • Dia join klab sama angkatan dengan aku tahun 2006..tp status dia tetap junior sbb dia tuka kos.. so, dia ada lagi setahun kt utm... (tahun 2010 baru grad) kalo tk da grad dah dia nie tahun lepas....hehe
  • Aku tk ingat cm mana aku leh jd rapat dengan dia....& tk ingat cm mana dia nie leh termasuk dalam list ym aku yang sangat ramai tu...hehe..
  • Bila da lama2 kenal ok je dia nie...
  • agak manja smpai dgn org lain pon stil nk manja2 lagi..haha..aku juga turut terkena tempiasnya wlpn sepatutnya dia tujukan pada KJ..ops..salah..pd boy dia si moon tu...
  • baik orangnya n sangat menurut kata..pe org kta 'saya yang menurut perintah'..hehe jangan marah yana,.gurau je...
  • Apa yang aku nampak, semangat dia sangat tinggi dalam kelab... tpi kne ada org yang sama2 gerak dgn dia utk handle something sbb kalo tk t dia pon cam blur2.
  • comel juga....tp dia slalu kata dia berisi.,... bg aku ok jer...bak bg ko punya isi kt aku yana...bia aku gemuk skit...hehe....
  • slalu kaco aku dalam ym tp aku tk kisah sbb dia sangat banyak cakap n suka cerita..aku layan jer...tk kisah pon sbb dia best..hehe
  • wlpn dia kata dia da berisi tp bg aku, dia tetap comel n lawa sebenarnya.....(kene pandai bergaya skit yana..hehe)
  • mula2 kenal ingat dia pendiam tp sma kecoh dgn yg lain gak upanya..
  • kuat merajuk gak yana nie...tp bg aku, kacang je nk pujuk.,..hahah
  • pape pon dia ttp best n pandai amik ati aku.... tq yana...sayang kamu..hehe =)
2. Noor Maizatul Idayu Binti Zainal @ Ayu @ Yuyu
  • Nama glamour dia dalam kelab = ayu @ yuyu
  • first time jumpa masa meeting peserta pgrm Khidmat bakti Kelab Penyayang UTM 2008 kt kuala masai....masa tu kekurangan AJK, so dgn tk semena2 dia dan beberapa rakannya jd ajk... strt dr situ aku mula rapat dengan dia...
  • sangat aktifn dan banyak tnyer serta belajar dr aku overall pasal kelab... aku apreciate sangat sbb dia sangat2 berminat nk blaja tntg pngurusan kelab
  • banyak menymbang dalam pgrm kelab & her first task sebagai pengarah pgrm KPIC 2009...
  • Pandai & sangat comel..
  • Banyak cakap (nak2 bila berjumpa dengan KJ dan Roy....memang masuk..) aku yg banyak cakap pon leh jd kalah & tetiba jd pendiam..hehe
  • Dia slalu gak temankan aku makan bila aku rasa nk makan kt mranti n malas nk tapau bawak balik bilik
  • jenis tk kisah n sempoi...sbb tu aku suka layan dia...
  • Aku da angap dia macam adik aku sndiri...hehe... sayang ayu...
  • best kenal ngan ayu....kalo tk caya korang kenal la ngan dia...baru korang tau btl ke tk cakap aku.. =)

3. Nur Hazirah Binti Hasim @ Zira
  • Zira nie kawan baik ayu.... mana ada ayu di situ ada zira...hehe
  • asal keluang johor...Kecik je orgnya & comel gak...
  • Masa first time jmpa @ kenal dia aku ingat dia nie mmg sangat2 pendiam n sombong, (sepupu aku awal2 opn kata cam tu...hhe) tp tk sebenarnya... bila da kenal, kecoh jugak zira nie dan sangat sporting...
  • aku suka gak layan n usik dia sbb dia sporting..hehe..nampak je muka garang, tp langsung tidak sebenarnya..hehe
  • pepon dia memang best n baik n enjoy la kenal ngan zira nie..hehe
  • Aku pon da angap dia macam adik aku sndiri...hehe... sayang zira gak...
  • best kenal ngan zira gak.... =)

8 comments:

Unknown berkata...

yana cuba ko tngok....as dua tiga kali dia kata ko mcm berisi...huh...
a'ah yana senang je pujuk...bg je cupcake hahahah

yanna yazed berkata...

ala kj... ckp lbh xpyh lh... meh cpt bg aku cupcakes. aku dh lme gile xmkn ni. hehe....

ish, as ni.. apa yg kita bualkn jgnlh wt dlm public. yg aku pksa2, majuk2 tu... aiyo... malu i...

ah, nk majuk dgn kj (tb2 xpsl2 plk). hehe...

bestnya as... thank you. syg kamu jgk... hehe...

~RoY @ AzRuL~ berkata...

yana berisi?? hahaha.. tak kater per pun...kak as, kalo yana taknak kasi isi dia, kak as amek ajer isi saya..kalo tak, nnti KJ plak yg amik..ops! huhuhu

Puan As berkata...

yanna: haha..saje nk mentionkan..tp ko tetap baik yana...hehe..layan je kepala aku y kadang tk betol nie..haha

roy: haha, kalo kamu bg isi kamu pd akak sat lagi kak as jadi gemuk..haha...t lain plak upenyer... msti kelakar..kalo sedang2 cam yana tu ok ler...hehe =)

yanna yazed berkata...

roy : aku tau ko nk ngutuk aku. lum t'ucap pn niat dh ada. uhuk2... kijam2... as, bule2,amik aku pny. roy tu suh bg org lain. he...

as : uhuk2... jgn wt aku sdih as. nnt kiya take pic sme2 byk2 eh... suh kj tgkpkn... huhu...

yanna yazed berkata...

ops... as, after ku tliti byk kali... br ku perasn, ada error dlm fkta kamu... huhu... sy join klb 2005. huhu... kamu tu junior aku dlm klb. tp senior dlm utm. huhu...

Puan As berkata...

owh yer? hem...maaf atas kesilapan fakta..hehe.... trima kasih kerana memberitahu,...tp... aku tetap senior ko..haha..sebab aku grad dulu..hehe..yahoo....!!! =)

yanna yazed berkata...

uhuk2... kamu sgt kijam. xpe, nnt dh kje, dtg utm blnja aku yek. blnja bsr2rn... hehe...

Blog Widget by LinkWithin