Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

30 April 2009

Part 4: Me love All of You.. (my senior) =)

Hem...masuk plak la part senior2... tk tau mana nk start tp aku start la dr org yg mula2 kenalkan aku dengan kelab penyayang UTM... sape?? ha.... nie kt bawah nie aku cerita...huhu

1. Azamshah Bin Monzaid @ Azam
  • Kampung dia kt kulai...now keje kt Petronas Terengganu sama dengan wife dia
  • Aku kenal dia penghujung 2005 secara tk sengaja di PSZ. masa tu surver down...
  • Sangat sempoi orangnya..
  • Ramai yg kata dia nie jenis cakap lepas tp baik...hehe (mybe kot..)
  • Dia la org pertama yg kenalkan aku dengan kelab penyayang utm awal tahun 2006... mmg sangat2 berterima kasih dengan azam... rasa masa terisi jer sepanjang join aktiviti kelab..best sangat
  • Baik n suka tolong org...
  • Nampak macam pendiam tp sebenarnya, sangat2 banyak cakap bila kene tempatnya & kene dgn orgnya...
  • Suka mentafsir org...huhu...bahaya nie...(jangan marah yer azam...)
  • Banyak bg advise kt aku...dulu la masa dia ada dalam kelab...hehe
  • Pape pon sangat best kenal dengan dia...

2. Nor Faiz Bin Muhammad Noor @ Abg Faiz
  • Kampung dia kt Muar @ Muo..hehe..tp dia keje kt KL
  • Termasuk kategori org2 yang aku sangat2 respect n hormati...
  • Cam mana aku leh kenal dia ek...dr email masa 2007 kot...
  • Dia sangat tegas juga orangnya.... (ada junior kelab kata dia garang...haha biasalah palapes..hehe)
  • Ada sedikit ego tp smua org ttp suka dgn dia... pelik nie..hehe
  • Mempunyai skill bercakap yang sangat baik (aku berazam utk jd macam dia yang pandai bercakap & sentiasa penuh idea kt kepala....hehe)
  • Org yang paling banyak kritik aku sepanjang aku jd presiden klab 2008... (geram sangat dengan dia masa tu..huhu..masa tu je la...)
  • Caring n sharing ( suka share pengalaman & idea dgn junior & sangat mengambil berat pasal kelab)
  • Dia nie ok tp tk tau ler apesal junior2 cam tkut je nk becakap dgn dia...hehe..(pelik btol..bukan makan org pon...)
  • Pe pon mmg best dpt kenal dia sbb dapat belajar banyak bende..Thanks a lot abg faiz... =)

3. Ahmad Firdaus Md Amin @ Mota
  • Dia dok JB...tp sekarang keje kt Indon...
  • Aku kenal dia rasanya masa CCIC 2006... Tp tk brp kenal sangat masa tu sbb aku baru frst time join kelab..(pemalu lagi..hahaha)
  • Dia nie baik n suka tolong orang gak... (selalu menggunakan keretanya utk aktiviti kelab...)
  • Best kawan ngan sbb dia sangat best lah... (cm ne nk rungkai nie...ish3...)
  • Banyak gak bg advise kt aku pasal kelab & share idea2 pasal kelab...
  • Blh jadi pendengar yang setia... (btol3..)
  • Nampak macam pendiam tp bila da jmpa dengan geng2 dia..hem...memang sangat kecoh juga...
  • Sangat2 peramah orangnya bukan pemarah yer..hikhik...
  • Walaupon da jd senior tp dia ttp mengikuti pgrm kelab dr jauh..hehe...
  • Thanks mota yang banyak menolong sepanjang aku ada dalam kelab... mota memang best... =)
Gambar 1: Aku, zira, ayu, atul & ikin masa kenduri kawen azam. Pengantin tu adalah azam dan wife dia..

Gambar 2: Abg Faiz masa pgrm sepetang kelab bulan 2 aritu...

Gambar 3: Sape2 yang nk sangat kenal ngan mota tu, ni la Mota...

13 comments:

~RoY @ AzRuL~ berkata...

betul..betul..betul..sy antara junior yg takut pd faiz..tp rsnya, lg takut kalo nak angkat panggilan tepon drp kak as..hahahaha..
kiranya, kalo org yg ditakuti dlm kelab versi pompuan, kak as lar pemenang nyer..huhu

Puan As berkata...

akoo: hahaha.. kelakarnyer.. pe lagi, pi la vote sifat akak tu = garang..hehe
wow, siap jd pemenang antara org org yg ditakuti tu..hehe
kelakar bila dengar kamu, ayu, n KJ kata masing2 past2 tepon sape yg kne kol kak as sbb tkut kne bebel....hehe.. lain kali wt keje betol2..hehe
jangan takut, kak as ttp tk makan org..garang jer..haha

yanna yazed berkata...

tipu as... aritu ko nk mkn aku. nsb aku b'lari dgn pnts... eh, dlm mimpi rpnya... mmglh, award tu sswai utk as. huhu... smpi msk mmpi.

Unknown berkata...

yana berlari???tengah memikirkannya huhu
as jgn update blog dah...
nanti part 1 hilang...huhuhu aku akan kesedihan nanti

Unknown berkata...

aku rasa orang yang vote as comel kat poll sebelah ni mesti as gak...betulkan...baik ngaku!!huhu

Puan As berkata...

KJ: argh...tk kira nk update gak blog nie...
ada cerita terbaru yg mengerikan n menggeramkan...
banyak ar ko kj... baik tk yah suh org vote kalo sndiri nk vote...kan ke title dia "...pada pandangan anda..??" anda tu korang la...

yanna yazed berkata...

kj, kamu sgt kijam ya... aku pn reti lari... mcm moto ko b'lari... bygkn metapfor yg sme. huhu...

aah, aku pn rs as yg vote. sje je as bckup dri, pdhal... huhu... aku nk bckup kj.

Unknown berkata...

ni aku sayang yana...slalu backup aku walaupun aku tahu aku salah hahaha

Puan As berkata...

Cis yana..sampai hati kamu tk mempercayai aku...tk nk tangkap gamba yang banyak dengan kamu...merajuk...huhuhu...

yanna yazed berkata...

ala cik as... jgnlh kamu mrajuk. nnt kamu mnyesal krn akn mninggalknku d cni. uhuk2...

weh, nmpk x poll ko yg peramah n tak pasti tu? aku yg vote. coz smlm aku ksian... 2 bnda tu xde org vote. aku pn votelh. huhu...

Unknown berkata...

apa la yanna...rosak la poll tu...
camtu ko tgok yang mana rendah ko tambah la...nanti last2 semua sama jumlah dia...hahhaha

Puan As berkata...

yana: tk mengapa, saya ygakan meninggalkan kamu di sini keseorangan... KJ pon akan meninggalkan kamu...hahah.

KJ: tu la, yana telah merosakkan tahap kejujuran menjawab soalan tersebut kerana soalan tersebut perlu dijawab dengan sejujurnya..heheh...jangan marah yana...

yanna yazed berkata...

kj : huhu... poll tu msh di c2 k. xrosak pn... korg ni suka knakn aku. uhuk2... aku cdih..

as : uhuk2... aku jujur lh... aku jujur kasihankn 2 vote tu... uhuk2... kijam2... 2,2 org kijam...

Blog Widget by LinkWithin