Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

08 Mei 2009

harini nie, lepak lagi kt bilik klab...buat la pape yang aku rasa perlu...
roy dan azam balik pg nie. Roy naik bas kol 8.30pg. Azam naik bas kol 11 pg... esok afiq, radzi & lee plak berangkat ke KL..diorang berlima smua start LI 11hb....
aku? tgu la ahad pg baru balik umah... lgpn ayu balik ahad pagi... so, lps dia balik baru la aku balik umah....
macam2 bnde nk buat kt umah...
smua da siap planning dah....
seminggu je ada masa sbb minggu dpn nk ikut abg g klang & KL...
so, nie kira jadual aku spanjang seminggu kt rumah...

misi pertama:

kemas smua barang2 aku yang dah dibawa balik dr UTM... pergh, sangat banyak rupanya.... setahun punya barang...mak kata aku nie macam org pindah rumah..hehe...biasala, itu la cara aku... barang yang aku rasa aku guna smua msti dibawa.. so nk guna ape2 smuanya ada n tak yah sibuk2 nk balik umah amik @ beli...tk heran kawan aku jelouse bila datang bilik aku...smua ada, TV, intrnet, radio, iron dan kettle. Dalam masa seminggu nk kemas smua barang?? cukup masa ker?? hem...tgk la nnti...

misi kedua:

nk buat kueh siput....mak awal2 da pesan ahad balik pagi2... tlg mak buat kuih siput. abg n akak da pesan suh buat seberapa banyak yg blh sbb kawan2 dia smua pesan...huhu...jenuh nk membuat kuih siput nie...mak je yang slalu tabah n relex je buat...

misi ketiga:
nk jait baju kurung @ blaus 2 pasang... huhu..cam tk mampu jer nk siap..huhu.. kain ela yang da lama tersimpan dlm almari & tk sempat2 nk dijahit.... kalo tahun lepas sempat lagi jait baju dalam sem tp ape keheinyer ntah tahun nie asik tk menyempat jer...huhu

hem..macam ada je lagi misi nyer...tp tk nk la buat... da cukup banyak misinya... hem.... chayork as... jayakan msi tu.. at least dua misi pon ok...misi ke3 kalo tk smpt buat lps balik jalan2 KL nnti..

Berusaha yang terbaik...=)

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin