Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

23 Mei 2009

SYURGA CINTA

Assalamualaikum smua...

Huh...lama tk dpt nk update blog nie.. Almaklum la...agak sibuk ke sana dan kemari.
Beberapa minggu lepas, 22/5/09, aku & akak ipar aku, kak yan ke panggung d jusco bukit tinggi klang.. Cerita yang dipilih untuk ditonton ialah 'Syurga Cinta'.. Nie first time masuk panggung kt jj bukit tinggi nie & second time aku masuk panggung spnjg aku hidup..hehe. panggung agak lengang mybe sbb hari bekerja...so org tk brp ramai.
K, secara keseluruhannya, jalan cerita nie menarik dan banyak mesej yang blh dijadikan iktibar. Terutamanya kepada pasangan yang sedang bercinta & yang sedang mencari cinta... Cumanya, aku nie agak kurang berkenan bila ada part2 dalm disco ni... Lain2 part ok... That's why la aku mmg tk kn masuk panggung n tgk cita bohsia yang ditayangkan sblm nie wlpn ada yang mengajak aku menonton sama sbb aku mmg tk suka cite2 cm tu...
Sedikit sebanyak cite nie memberi keinsafan pd kita. Jangan mempermainkan cinta dan jangan salah tafsirkan erti cinta. Mesej tentang cinta itu berkesan untuk disampaikan dan apa yang diceritakan dalam filem nie, cinta ada 3... nk tau ape? korang tgk la cite nie.
Daripada 5 bintang, aku bg 4.5 bintang...k
wassalam..

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin