Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

01 Jun 2009

Kembali semula...

Arini baru aku dapat nk update blog aku yang da lama aku tk update...
Kebetulan arini kene g CC sebab kene isi smula borang posting & tengok result..huhu... Alhamdulillah utk final sem dapat gak aku dekan utk terakhir kali di UTM...
Minngu lepas dapat gak aku jalan2 ke umah abg2 aku kt klang & g jugak kenduri kawen ikin n ipin kt UPM...
Malangnya, balik dr KL, tetiba je aku kene demam teruk n tk leh bangun...huhu,,, mybe lama dah tk demam... Seminggu sebelum ke KL, seminggu aku sesak nafas...huhu.. mak n akak ipar aku puas suh g spital check, tapi, aku nie memang jenis liat... Malas nk pegi...alah, nnti baik la tu...cukup la makan panadol jer...

Alhamdulillah, arini aku rasa da ok skit...so, dapat la aku g cc utk check result & isi skali borang posting yg prlu diisi semula...huhu.. klo tk, alamat, tk berisi lagi borang tu sbb tarikh tutup 19jun nie....

Actualy macam2 bende aku nk buat masa cuti,....tp bagi sihat btol2 baru la buat keje...
kbtln anak2 sdar aku ada dirumah sbb cuti sekolah nk tdo kt kampung katanya... so sementara merehatkan badan, menyambil la skali melayan kerenah mereka... nk2 si huda yang da masuk 6 tahun.. sangat petah berkata2....ada saja idea baru dia..huhu... seronok layan...

pe pon, cuti2 memang menyeronokkan walaupon kadangkala memboringkan..hehe... =)

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin