Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

04 Julai 2009

Kekuatan Yang Diperlukan

Hari nie, terpanggil untuk menulis di blog. Entah kenapa sejak dua menjak nie memang sangat malas nk menulis.. Tapi bila jiwa kacau, blog la jadi tempat persinggahan.
Alhamdulillah, kembar aku yang baik hati telah memasangkan streamyx kt rumah. So, memudahkan aku & adik utk melayari internet apabila kebosanan. Nak menyenangkan aku dan adik katanya... Tq very much my twin...Hem, blh la aku aktif kembali berblog. Kalo tk, perlu ke CC setiap kali nk online... malas...huhu...
Da lbh kurang 2 bulan berehat di rumah... Sampaikan rasa tk de keje nk dibuat... walhal leher baju melayu adik aku blm lagi disudahkan jahitan tulang belutnya... tapi oleh kerana tk boleh terlalu lama menghadap jahitan akibat serangan sakit kepala yang mendatang, so, terpaksalah aku buat sikit2... Takpelah, keperluan untuk digunakan pon bukan terlalu mendesak. So, slow2 la menyiapkannya. Bila masa terluang bertambah, pelbagai ceritera lama bertandang.. terasa aku memerlukan kembali sebuah kekuatan diri.. Bangkit asmah... luakan segenap kekusutan... jangan dibiar ia mengganggu ketenteraman sedia ada...huhu...

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin