Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

04 Julai 2009

Nur Kasih...

Hari nie Jumaat. Jam menunjukkan 9.00 mlm... terus aku bergegas menghadap TV. Segala kerja ditangan ditinggalkan... Semuanya dek kerana drama bersiri "Nur Kasih"... Melihat dari promosi drama ini yang sangat mengujakan, aku terpanggil untuk tidak melepaskan peluang menyaksikan setiap siri drama ini. Pada semua yang belum pernah menonton, aku sarankan korang tengok la drama nie. Sebuah drama yang sangat menarik. Stakat nie aku blh bagi 5bintang sebab berjaya membuatkan aku menitiskan air mata dan setiap babak membuatkan kita untuk berfikir apakah kisah seterusnya...

Hari: Jumaat
Waktu Siaran: 9.00 malam
Rangkaian: TV3




LIRIK NUR KASIH (TV3)- YASIN
Lewat ini ku rasakan, Kasih kian ku dambakan,

Resah hati yang ku pendam, Pada takdir dan harapan

Detik waktu dan suratan, Siapa tahu ketentuan

Ku mencari cahayanya, Dalam bayang kegelapan

Nur kasih...Nur kasih

Nasib hidup dan pilihan, Lain hukum setiap insan

Mengharapkan perjalanan, Dalam maya kesamaran

Nur kasih...Nur kasih

Aku kembali kerana masih

Mencari yang hakiki

Sinar pasti, Janji suci yang abadi

Ooo kasihNur kasih...Oh nur kasihNur kasih

Aku kembali kerana masih

Mencari yang hakikiSinar pasti, Janji suci yang abadi

Nur nur ya nur kasih...Nur ya nur kasih

Nur nur kasih...Nur kasih

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin