Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

20 Ogos 2009

Alhamdulillah...selesai sudah majlis konvokesyen aku dan rakan2... hem... so far sangat2 menyeronokkan bila da lepas majlis konvo.. Kalo tak, sebelum nie asik cam kalut jer menunggu hari2 konvo tiba... Takut ada yang terlepas pandang n tak dapat konvo...
Secara keseluruhannya, konvo kali nie ada kelainan dari konvo2 yang lepas... Sebabnya, semua graduan dan ibu bapa dibekalkan dengan penutup mulut semasa masuk dalam dewan... sekali pandang macam nk gelak... tp itu sebagai langkah berjaga2 terhadap serangan H1N1 yang sedang hangat melanda sekarang nie. But tk dela diwajibkan sampai naik atas pentas pakai penutup muka tu... Kalo tidak...tk dapat aku nk bayangkan gamba2 konvo dewan yang akan aku dan rakan2 akan dapat nnti... Sure sangat buruk dan tidak menyeronokkan...huhu...
Pemberian junior kelab dan rakan2...

Tq pada semua yang datang masa konvo aku n sorry gak pada kawan2 yang tk sempat dijumpai masa hari kejadian... Actually kaki aku da mula melecet, so agak malas nk ke sana dan kemari mengambil gambar bersama rakan2 yang lain... So just ambil gamba dengan sape2 yang aku jumpa depan masjid jela... huhu.. Anyway.. tahniah pada semua yg bergraduat untuk konvo ke-43 nie.. Semoga kalian terus berjaya n dapat kerja yang baik2 insyaAllah.. Bagi graduan fakulti pendidikan, selamat menempuh alam pekerjaan sebagai seorang pendidik... Mudah2an kita semua akan menajdi pendidik yang terbaik dan dapat mendidik anak bangsa dengan sebaik2 nya InsyaAllah... Kalo dipanjangkan umur mudah2an kita smua dapat dipertemukan lagi pada masa akan dtang k...

Tahniah semua.... =)

2 comments:

SMKRP.klang berkata...

congrats, as! nape aku tak ingat nak amek gambar ngan ko mase jumpe tuh ek?? huhu

Puan As berkata...

congrat juga pd uyul..ntah ek..aku pon lupa sebab kamera tk de kt tangan aku...kamera pd spupu tgu dpn masjid... lg plak kaki aku da melecet akibat kasut yang sedikit tidak selesa..so stay depan masjid jela bersama org tua semntara menunggu abg datang menjemput mak dan ayah...sedih tk dapat gamba ngan uyul, nisa, wana, ikin n emy..huhu

Blog Widget by LinkWithin