Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

17 Oktober 2009

Kalam Hati Berbicara...

Kenapa? Mengapa? Sengaja aku merubah tajuk blog ini… kerana setiap yang tertulis diterjemahkan dari kalam hati yang berbicara.. tak diluah dari kata-kata tapi di rungkai dalam bait penulisan..  aku ingin kembali aktif merencana kata… namun, nyatanya waktu tak pernah cukup diperuntukkan… rencana kesibukan telah mula menguasai… kucar kacir, keliru, bersemangat… gara2 aku bakal bergelar pendidik suatu ketika nnti… telah terlalu dekat detik itu… perhitungan masa tinggal hanya 9 hari 2 jam dan 17 minit dari saat ku tulis rangkap ini… bersediakah aku menghadapi dunia itu… dunia yg telah lama diimpikan untuk ku jejak… dunia seorang pendidik… kalam hati ini seringkali mengandaikan..1001 tanda tanya apakah bakal terjadi seterusnya..  Ku tak punya hak mengandaikan.. Dia yang tahu segala… Dia lebih mengerti… Dia juga yang selayaknya merencana kehidupan aku, kamu dan kita semua…

Biarkan kalam hati itu terus berbicara pada yang selayaknya dia bicarakan…Berbicara pada setiap ceritera kehidupan...





0 comments:

Blog Widget by LinkWithin