Followers

Makluman...

Blog ini sedang dalam proses kemaskini. Terdapat sesetengah link yang belum dapat berfungsi. Harap maklum... =)

20 November 2009

Stress kah aku???

Salam hari Jumaat... =)

Semalam...
Selesailah tugasan dari PK koko berkaitan kokurikulum... horray.. Tapi b4 siap tu, tension je sbb lst minit pon still ada lagi kene betulkan walaupun da siap da smuanya.. Nyatanya aku dan nisak la yang paling lega sbb tk la pening2 kepala lagi... Namun, pening tu akan dtg lagi 4 sure bila nk dekat meeting guru nanti hujung bulan 12. Mesti banyak nk kene urus... Aku n nisak lagi la yang akan dicari..huhu...

Selesai tugas tu dapat pulak tugas baru. Menaip semula report lestari 1 buku.. Sebabnya softcopynya hilang sudah.. angkara virus menurut kata s/u program lestari...huhu.. Aku la ditugaskan untuk menaip  buku tu.. Aduhai.. Banyak tu.. Tak pe, taip jela. Kalo ikutkan nk je berbunyi, tapi, fikir dari sudut positif, kalo kene bentang ke, aku la yang paling faham fully report tu sbb kalo nk menaip confirm akan baca balik semuanya... 1 lagi, boleh la meningkatkan skill menaip aku yang dah sedia hebat..hahaha... perasan la plak..hehe


Malam tadi...
Akhirnya siap sudah barangan penting yang nk diguna minggu hadapan... Apa dia?? hehe.. korang pikir la sendiri..hehe. Dari jam 4 petang smpai jam 11 malam dok mengadap...Idea asal oleh akak ipar dan abg J but hasil kerja tangan aku sendiri... Huhu.. puas hati la jugak.... Thanks to abg J n Kak Roha...Really apreciate...=) Nak tengok?? Tunggu dulu yer..By next week insyaAllah akan aku uploadkan untuk tatapan semua...hehe..


Gambar hiasan sahaja... =)
 
Pagi ni...
Bangun tido, tiba2 sudah ada 2 alser di dalam mulut... Adalah suatu kebiasaan bagi aku kalo kene alser dalam mulut... Kata orang stress... Stress??? Stress kah aku?? Entah, rasanya tak la stress cumanya mybe terasa agak penat dan banyak bende nak dibuat... So, keluar la alser2 tu smua..huhu.. Huwa!!! Sakit... Bila alser keluar, mula la, malas untuk makan. Dan saat itu berat badan pastinya akan mula turun.. Hem.. macam tu la selalu putarannya.

Balik sekolah...
Sampai di rumah jam 12.30 tengahari. Akak ipar dan anak2 sedara belum tiba di rumah.. Mungkin ada urusan lain. Apa mau buat... Hah!.. Kemas rumah.. yeah.. Pulun2 sementara anak-anak sedara belum tiba di rumah. Kalau tidak, alamat tk dpt nak mengemas dengan happynya... dan akhirnya, siapla kemas rumah abg aku around jam 3 petang. Seronok2..Ngam2 siap kemas anak-anak sedara sampai bersama akak ipar.. hehe...


Malam ni...??
Tak tau lagi nk buat apa... Mybe sekadar duduk di rumah menaip laporan program lestari yang sangat banyak tu dan paling utama mengadap TV jam 9 malam... Ya!!! semestinya.. Nur Kasih!!!.... Episod yang lebih menarik. Mesti tengok..hehe..

Drama bersiri Nur Kasih... Drama Pilihan...=)

Hanya setakat ni untuk kali ni...

Salam buat semua.. =)

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin